lördag 17 juli 2010

Ibland måste även svåra beslut tas..

Just nu är de mycket som rör sig innanför pannbenet, men snart ska de nog vara löst! Nu är de bara 5 veckor kvar tills jag flyttar tillbaka till Örebro igen! Sen återkommer jag nästa sommar hit igen för ett längre besök. Innan dess lär de bara bli kortare besök över helger. Känner faktiskt ingen saknad till denna stad..är mest skitsnack här just nu vilket gör mig väldigt trött på allt.

Hur skoj kan det vara att snacka skit om allt och alla?! Finns folk som inte gör annat än snackar och de finns de gott om här i stan märker jag. Därför håller jag mig borta idag från krogen. Orkar inte me mera skitsnack..vill fly från stan så man slipper höra allt!

Nu ska jag färga mammas hår sen vila lite ute i de underbara vädret för nu är de uppehåll även om man vakna av att de börja regna o sen åska de som tusan!

Ha en fin dag! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar