torsdag 1 juli 2010

Wolfman


Igår kollade P och jag på Wolfman, men de va inget bra film. Och ikväll tänkte Emelie, Peter och Tomas kolla på den och då jag inte har mycket bättre för mig så tänkte jag göra dom sällskap :)

Idag har jag hunnit träffa P en stund innan han drog iväg på Gatebil i Mantorp. Nu kommer vi inte ses förrän på söndag tidigast. Om jag inte får ett ryck och åker upp på lördag, men de tror jag inte. Beror helt på hur tråkigt jag har de här hemma. Just nu ser de ut som om jag kanske åker upp då mamma och pappa åker bort över helgen. Och jag gillar inte att vara ensam hemma.
Först och främst ska jag på Frejas 1-års kalas på lördag ute hos Annas föräldrar sen får jag helt enkelt se vad som händer o sker.

Nu ska jag ta och slappa lite i soffan..sen blir de pizza med pappa! Har ätit en god sallad som vanligt från Gotteriet :)

Ha en fin kväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar